poniedziałek, 26 września 2011

Jan Strach : Czemu

Ponieważ czasem jednak ktoś to czyta, czuję się winien okazać skruchę i wytłumaczenie, czemu ostatnio było mnie tu tak mało. Otóż z hibernacji przeszedłem do aktywności kreatywnej, co oznacza że dłubałem bardzo mocno przy mej muzyce, grach, artykułach i wszystkiego czego się tykam, a o czym za dużo nie kraczę na stronach tego bloga, który ma służyć tylko okazywaniu ciekawych rzeczy jakie znalazłem, a nie autopromocji. A propo, kto chce na temat mych twórczości wiedzieć coś więcej, zapraszam na stronę www.underpolen.com, gdzie już czyhają na was moje 34 płyty, dwie gry, siedem numerów czasopisma i linki do dalszych skarbców marnowania waszego czasu na mnie.

Ale oto robi się chłodno, z tego powodu przestałem się organizować i przyciskać by stworzyć jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Mniej będę robić, więcej czytać i przyswajać, by za około pół roku znów cykl odwrócić. Póki co, dobra nasza i wasza - myślę że w procesie tego przyswajania znów znajdę więcej ciekawych rzeczy, którymi z wami, drodzy czytelnicy, chętnie się podzielę.

Już za chwilę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz